18.10.07

Σ'αγαπώ

Μπορεί σε όλη την γη να υπάρχουν 6 δισεκατομμύρια άνθρωποι όμως αυτήν τη στιγμή υπάρχεις μόνο εσύ για μένα...Εσένα θα σκεφτώ μόλις ξυπνήσω , εσένα θα σκεφτώ πριν κοιμηθώ...Κάνεις την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά.Όταν σε βλέπω έχω το μεγαλύτερο τράκ που είχα ποτέ...Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ εύκολα,κάνω οτι κοιτάζω αλλού αλλά κοιτάζω μόνο εσένα ουσιαστικά.Σκέφτομαι οτι αν είχα την τύχη να σε φιλήσω κάποτε δεν θα με πείραζει εκέινη την στιγμή να πεθάνω.Στη ζωή μας υπάρχουν μερικές στιγμές που δεν της ξεχνάς ποτέ.ΕΣΥ είσαι ενας άνθρωπος που δεν θα ξεχάσω ποτε.Δεν θα ξεχάσω ποτέ ποσο σε ερωτεύτηκα,δεν θα ξεχάσω ποτέ τα υπέροχα σμιλεμένα μάτια σου,δεν θα ξεχάσω ποτέ το μαγευτικό σου χαμόγελο,δεν θα ξεχάσω ποτέ την υπέροχη φωνή σου.Ότι και να γίνει μεταξύ μας , δεν θα σε αφήσω ποτέ να φύγεις απο την ζωή μου και απο την σκέψη μου.Σε ξέρω τόσο λίγο μα σε αγαπώ πάρα πολυ.Θέλω να είσαι κάθε λεπτό,κάθε δευτερόλεπτο ευτυχισμένη.Θέλω να ξυπνάς και να χαμογελάς.Μα πιο πολύ θα ήθελα όταν ξυπνάς να είμαι δίπλα σου για να σου δίνω τα φιλιά μου.Τα φιλιά μου που δεν θα σε αφήνουν ποτέ να αμφισβητείς το πόσο σε αγαπώ και το πόσο σε λατρεύω....Υπάρχει μια υπέροχη φράση που καθορίζει ουσιαστικά την ζωή μας.''Σε αγαπώ''.Μπορώ να στο λέω και να στο δείχνω ανα πάσα στιγμή.Μέχρι να σε συναντήσω , ζούσα απλά...Τώρα ζώ για να σε συναντώ και να σε βλέπω.Αξίζεις πολλά και σου δίνουν λίγα..Άλλες αξίζουν λίγα και τους δίνουν πολλά.Δυστυχώς.
Τώρα πρέπει να σε αφήσω...Οτι μπορούσα να πώ το είπα...Μερικά πράγματα δεν περιγράφονται λεπτομερέστερα.Απλά δείχνονται και γίνονται πράξη
Και μην ξεχνάς..οτι..Σ'αγαπώ

1 σχόλιο:

gahan είπε...

πόνος , πόνος φίλε μου που δεν περνάει

Κέρκυρα

Κέρκυρα
Η πανέμορφη Κέρκυρα απο ψηλά...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Όσον αφορά τον εαυτό μου...